sedamom00 Kaçırdıysan bnce yapmana gerek yok önemli test değil 3 lü tarama yaptırabilirsin onun yerine
Glsacar32- cuma randevum var inşallah yaparlar yapılmasa da yapıcak bişey yok sağlıkla gelsin bebişlerimiz