Merhaba arkadaşlar su azlığını duymuştum ama sıu fazlalığını ilk defa kendimde gördüm. 32+1haftalığım doktorum amniyon sıvısının sınırda olduğunu söyledi. Bütün tetkiklerim normal 3lü 4lü tarama şeker yüklemesi ayrıntılı utrason hepsi normal birşey çıkmadı ama suyum hala çok fazla.sebebini bulamadılar. Çevrenizde böyle birşeye denk gelen varmı yada önerebileceğiniz birşey