Aysegul_9518 Kızlar merhaba :) 11+5 hastalık hamileyim, 2li tarama testi tam olarak ne zaman yapılıyor bir de özel hastaneye gidiyorum fiyatlar ne şekilde oluyor, pahalı bir test mi acaba. Şimdiden teşekkür ederim 🥰
Aysegul_9518 Aysu35 teşekkür ederim, devlet hastanesin de takipli olduğum bir doktor yok ona rağmen gidip 2li tarama testi yaptırmak istiyorum dersen yaparlar mı acaba
Sersel_15 Aysegul_9518 bende özel de takipliyim ama devlet hastanesinde yaptırıyorum tahlillerimi 12. Haftada yapılıyor doktor bebeği inceliyor daha sonra kan veriyorsunuz o kadar
Aysegul_9518 135798272 aa çok iyiymiş fiyat bir arkadaş 600 yazmış sizin verdiğiniz fiyAt gerçekten çok iyi ☺️ teşekkür ederim 🥰
Citlembikk Aysegul_9518 bende haftaya yaptıracağım canım 11 ile 14 haftalar arası oluyor benimde 12. Haftam oluyor nasipse özelde yaptıracağım bende hiç sormadım fiyat olarak. Ama devlette ki perinatolojiden randevu alacaksın demişti ona gitçeksin direkt onlar bakıyor demişti
Aysegul_9518 Citlembikk teşekkür ediyorum canım bende cuma gününe randevu aldım gideceğim bakalım, 12+2 oluyorum büyük ihtimal yapılacak test. Teşekkür ediyorum 🥰
Citlembikk Aysegul_9518 rica ederim inşallah güzel haberler duyarız sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰🥰🤲🏻