Selam kızlar bugün 38+1 olduk çatı muayenesi oldum açılma yok bebek kanala girmemiş ama sancı var bebeğim 3.500 kg da istersen gün vereyim sezaryen ol istersen bekle ama bebeğin kanala iner mi açılman olur mu ne kadar sürer bilemem dedi bu arada kilo almaya devam edecek normal doğurabilir misin bunları düşün tekrar gel dedi ne yapacağımı bilmiyorum geceleri ağrılarım çok oluyor ama açılma yok beklemek mi yoksa olsun bitsin mi artık kararsızım yardım edin lütfen