09Tugba_0909 bende 37+1im daha gelmesin mümkünse sjdjdufjd🤣 38 in sonuna doğru gelsin. Valla bizde normal doğum ilerliyoruz ama ağrım vs. Yok bazıları ne oluyorsa birden oluyor diyor bazıları da önceden kasık bel ağrısı vs. Çekiyorsun diyor herkeste Nişan gelmiyormuş yani çok garip bir durum