umutsuzmom
Canım doğum yapmadım ama kardeşim benden önce doğum yaptı oda Ocak ayında yiğenimden tecrübeliyim . Aldıklarımızın ne kadar büyük geldiğini ne kadar giydiğini gördüm deneyimledim . Az falan giymiyorlar yani birde şu durum var . Aldım giydiremedim diye atacak halim yok ilk bebeğim , ikinciye giydiririm aldığım herşey unisex zaten ben cinsiyetli renkleri sevmiyorum . İki gün sonra alacağım şeyler zaten artacak o zaman elime gelir bir kaç parça eklerim . O yüzden aldığım hiçbir şeyi korkarak almıyorum . 🙏🏻