Deniz_yildizi Arkadaşlar günaydın 15+5 günlüğüz dün 12 gibi gece gaz sancısı gibi kasıklarımda ağrı vardı sonra wc de kanamam olduğunu gördüm😒 Çok korktuk doktorum 15. Haftalarda olmaması gereken bi durum dedi prıgestan verdi vajinadan 2 tane koyduk bidaha olmadı Böyle birsey yaşayan var mı 😔
deletedmom734 Deniz_yildizi günaydın canım benim 10.hafta civarında olmuştu hiçbirşey kullanmadım açık pembe lekelenmeydi 1 kez geldi birdaha gelmedi doktorum renk kırmızıya döner miktar çoğalırsa haberim olsun demişti
Kelebek90 14+3 benimde akşam üstü uyurken oldu, baya ıslaklık ve koyu kırmızı kanamam vardı, acilde yatış yapıldı. progestan kullandım. 2 gece kaldım. Evde yatıyorum.sürekli değil ama yemek kahvaltı kendim yapıyorum. Ama aralıklı yapıp sonra hemen yatıyorum. Vitamin eksikliği yapıyor olabilirmiş, vitamin hapıları ve progestan kullanmaya devam ediyorum. Çok korkmuştum geçer inş sıkma canını
Deniz_yildizi Kelebek90 ya böyle baya açıkpembe kanamaydı lekelenme gibi degildi😌 Bgn sabahta koyulaşmış rengi baya kahverengine dönmüş azıcık gelmiş. 2 de doktora gidicm inşallah bişey yoktur 😌 Cok geçmiş olsun size de :(
Deniz_yildizi deletedmom734 sizede cok geçmiş olsun İlk haftalar normalmiş öyle kanama olması😌 Benim hiö olmamıstı ama böyle 4 aylıga yakın olunca cok korktum 😔 Düşünme stres yapma vs dio herkes ama düşünmeden de olmuyo ki 😢