Busraaaaaaaaaaa12 kerevizi soyup yıkayıp rendeliyorum. Çok azıcık sıvı yağ ile kavuruyorum ama çok öldürmüyorum. Sonra onu soğumaya bırakıyorum. tavuk haşlayıp didikliyorum, yoğurtla hepsini karıştırıyorum. En son üzerine tereyağı ve ceviz eritip döküyorum oooh mis 😂