momy30 İki isim koycam ilk çocuğum biri Mustafa olacak 2.ismi bulamadım. Herkeste olan olmasın güzel çağdaş isim olsun istiyorum
MSultann momy30 Yiğit koyacağım Allahın izniyle ben canım . Favorilediklerim ise. Çınar, Egemen, Uygar ve Mert idi.
Busraferdi7 İlk Oğlumun ismi Ediz Göktuğ Allah nasip ederse ikinci oğlumuz olacak inşallah Yiğit Alp düşündük 🫶🏻💙