Melosmeloss Kızlar 30+4 deyim ama bugün kontrolde bebeğin 32 haftalık gibi gözüküyor biraz gelişimi önden ilerliyor dedi doktor bu ne demek oluyor yani bebek için sorun olacak bir durum mu ?
guzelanne01_ Melosmeloss hayır canım sorun olmaz bebeğinin boyu ve kilosu fazla oluyor buda genetikle alakalı babası ve senin boyun uzunmu
Bebekdelisi Melosmeloss boy ve karın cevresı onde oluyor canım yoksa bbeek beynı organları hep haftasında oluyor
Merve2307 Doktor bana da aynı şeyi söyledi bir hafta önden gidiyor sorun olacağını zannetmiyorum içinizi ferah tutun 🌺
Bebekdelisi Melosmeloss 3 H one geçerse bebek pozisyonuna göre karar verılır canım ama 4kılo üstü doğanı gordum
Heyecanli_gebe1 Bana da 2 hafta önde dedi . Bebek iri ama çok sevdiğimiz bı durum değil dedi . Ama araştırdım normal doğuma engel oluyo sezaryen oluyo o zaman. Bunu pek kafaya takmadım açıkçası .sağlıklı olsun yeter
Melosmeloss Heyecanli_gebe1 yani evet ama işte insan bir anda acaba bebek için sorun oluşturur mu diye düşünmeden edemiyor 🤷🏻♀️