nk718 Merhabalar bugun 8+3 oldum doktora kontrol için gittiğim de bebeği geç gördü doktor gazdan dolayı ve kabızlıktan dolayı dedi kalp atışlarını duydum ama böyle birşey başına gelen var mı
1072PINAR nk718 Bennnn.Cok gazın var dedi o yüzden alttan baktı kalp atışını dinlemek için.Ultrason cihazınin kalitesinden,kişinin kilosundan ve gazdan dolayı net goremeyebilir normal.
nk718 1072PINAR anladım teşekkür ederim özele gidiyorum şuan çokta bir kilom yok ama gazım ve kabızlığım var normalse şükür ozaman