bilgeka Merhaba kızlar nasılsınız nasıl gidiyor, ben 29. hafta itibari ile yediklerimi çıkarır oldum sabah içtiğim kan ilacı ve vitaminler de gidiyor, etkisini kaybediyor bu kusmalar yüzünden. Var mı sizlerden de bu gibi problemler yaşayan :(
Sinemozy bilgeka ben 24 deyim benimde geçmişti 3 gündür bende senin gibiyim 2 gün önce acillik oldum korktum karnım acımıştı artık öğürmekten doğurana kadar böyle olcak sanırsam 🌸
Rukiye1 bilgeka Demir ilacı sabah aç karnına zaten çok kötü ediyor isterseniz onu öğlen yemeğinizden 1 saat önce tüketin o zaman bulantı yapmıyor ama sabah içildiğinde perişan ediyor beni öyle yapmıştı yani
bilgeka Sinemozy ay geçmiş olsun umarım bir an önce geçer :( ben gebeliğin başlarında yaşamadım hiç bulantı kusma vs şu an neyden oluyor anlamadım
Sinemozy bilgeka çok sağol benim 6 haftada başlamıştı 14.haftama kadar ilaçla bişeyler yiyip içebiliyodum geçmişti 3 gündür tekrar başladı burda çoğu arkadaşlar 3. Trimesterde başladığını söyleyenler oluyodu bugün doktoruma da danıştım yediklerin dokunmadığı sürece bebek büyüyo mideye organlara baskı olduğu içinde olabilir normal dedi doğum masasında bile istifar eden çok oluyor dedi umarım bir an önce geçer sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim kokularını içimize çektiğimizde herşeye değdi demek nasip olur inşallah 🥰