35+3 deyim cnm benimde donmedi doktor bir iki hafta icinde donmezse zor dedi ama bekleyelim dedi,araştırdım biraz rahim armut şeklinde olduğu için belli dönemden sonra bebeğin en rahat olduğu pozisyon baş aşağı oluyormus o yüzden ters olan bebeklerde buyudukce dönmesi zorlasiyormus dönmesi için hareketler varmış onu yapacaktim ama riskli olabilirmis kordonu dolanma vs gibi dönebilse dönerdi diyorum hayirlisi olsun sağlıkla dogsunda alistirdim kendimi o yüzden takma bence