Haticeozturk
Haticeozturk park yatağı aldıysan hiç tereddütsüz nevresim takımı al bende uyku seti düşünmüştüm başlarda e bebekte yıldızlı model vardı cok begeniyordum snra gidip uyku setini ckarıp baktım yan korumalıkları vardı ve park yatağa koydum cok cirkin durdu hemen vazgeçtim nevresim takımı olanını aldım eve getirdim park yatak almıştım bende, 70 110 boyutu ,nevresimi serdim içine battaniye koydum yastıgına yüzünü yerleştirdim harika oldu fiyatıda 80 tl idi yyku seti hem daha pahalı hemde cok gereksiz canım.