Narinsuu Kızlar dün geceden beri kasıklarım özellikle sol tarafım çok ağrıyr yere basamyrm resmen. Karnım en alt kısmı falan ağrı saplanıyor. Düşük riskim de var ondan mı acaba kötü şeyler oluyr gibi 🥺
Narinsuu myangelson daha iki gün olmadı doktordan geleli her gün ultrasona maruz kalmak da istemiyorum 😔
Esrauysal Narinsuu o haftalarda çok oluyor kuzum ya şiddetli olmuştu benimde iki gün korkma, için rahat etmiyorsa git yinede
myangelson Narinsuu mecbur kalınca gideceksin keyiften değil ki bu Allah korusun bir sıkıntı varsa en azından hemen tedavi edilir bir önlem alınır
Narinsuu Esrauysal korkmam normaldee ama kesen aşağıda falan denilince korkuyrum her şey Allah’tan ama üzülüyrm