genccanne Arkadaşlar gece vampir oldum resmen uyuyamıyorum rahat 15-20 sefer uyanıyorum ağrım sızım olmuyor yani sürekli olan bir ağrım yok ara ara oluyor sürekli pozisyon değiştiriyorum Nasıl başa çıkabilirim sizdede böylemi
Thaaa genccanne bende uyuyamıyorum yatamıyorum ama dün akşam öyle delıksız uyumuşum ki hamıle olduğumu unutmuş gbı sabah olmuş dedım bebegn hareketleırnı bıle hıssetmemmısm 😂çok ıyı geldi öyle uyumak keşke hep öyle uyusak🥰
Nz27 genccanne canım artık yatamazsın ben 33 den 34 den ber oleyşm dön dön dur yanlarım agrıdı artık uyku yok alıssan iyi olur bu duruma :) arada bi güzel de uyuyorum deliksiz şaşırıyorum hatta ama artık son şeylerde normal yani ben 37+5 hele ki suan daha da zorlanıyorum yanlarım batıyor yatıp kalkamıyorum hafif agrılarında baslıyor daha da zor oluyır
Melike_esma genccanne benimde öyle 32 Den sonra deliksiz hiç uyumadım ağrı yok sancı yok ama uyku da yok bacağınızın arasına yastık koyup sola yatın ben öyle biraz daha rahat geçirdim bazı geceler
genccanne Nz27 Ya gündüzde sürekli yatıyorum erken doğum tiskinden ama uyumuyorum gece de zaten yorgun olmağıgım için gene yok 😅 hayırlısı bakalımm
Thaaa Elmasabla ben 33.5 haftalığız yavaş oynuyor bebek ama çok can acıtıyor hareketler i genelde yatarken otururken daha çok hareketlı ama artık canımı çok acıtıyor nıe öyle oluyor anlamadm