kubrayilmaz35 Kızlar 6 aydır çocuk için deneme yapıyoruz henüz gebelik olmadı ama şimdi adetime 10 12 gün var ama gögüs ucumda tam acı var dokununca elleyince acıyor birde ara sıra belim şiddetli ağrıyor bunlar belirti olabilir mi 6 aydır olmuyordu🫣🫣
Denizahsen kubrayilmaz35 eğer adete 10-12 gün varsa yumurtlama belirtileri de olabilir, çünkü gebelik belirtileri için çok erken canım, ama inşallah öyledir ❤️
Merve43 kubrayilmaz35 adete 12 varsa daha 2 gün önce filan yumurtlama olmuş demektir yani belirti olması mümkün değil
kubrayilmaz35 Yenianne66 Hiç bilmiyorum erken mi geç mi kaç gün kala belirti oluyor bilmiyorum o yüzden sormak istedim🙊
kubrayilmaz35 Merve43 aklımdaki tarihe göre öyle yazmıştım ama Pepapp’a not almıştım 8 günüm kalmış adetime
kubrayilmaz35 Hiç bilmiyorum erken mi geç mi kaç gün kala belirti oluyor bilmiyorum o yüzden sormak istedim🙊
Yenianne66 kubrayilmaz35 valla bence erken psikolojik kendini yıprattırın sadece geçen ay ben öyle yaptım sonuç adete iki gün kala hasta olmuştum
kubrayilmaz35 Yenianne66 Evet psikolojikte olabilir en iyisi garantisi adetin gecikmesinden sonra bakmak
Yenianne66 kubrayilmaz35 evet canım bak benim adetim üç gün gecikti belirti var dedim ama test negatif çıktı