Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, kayınvalidemin(67 yaşında) kalbe giren aort damarındaki genişleme sınıra ulaşmış ve kalp kapakçığında da büyüme oluşmuş. Az önce doktoru kesinlikle ameliyat olması lazım demiş çok çok üzgünüm ve korkuyorum. Bu ameliyatı olan tanıdıklarınız var mı kaç günde toparlanma oluyor ve göğüs daralması hızlı yorulma gibi sıkıntıları geçti mi😔 Rabbim nerde bekleyen varsa şifa versin tez zamanda 🤲🏻