Kızlar ben birşey merak ediyorum tabikide her hamilelikte nefes darlığı oluyor fakat bebeğin başı aşağıda ayakları yukarıda olunca daha çok darlanıyor değil mi? Birde mesela nasıl örnek verip anlatsam bilemedim böyle bir kağıdın iki ucunu birleştirirsin ya ama katlamadan orda bir ovallik oluyor ya dün bende aynı şekilde oldu doktorum bebeğin başı aşağıda dedi zaten anlattığım şekilde durduğunda üst kısım yumuşak aşağı sert oluyor üst kısımdaki ayakları olabilir mi? Pek anlatamadım ama hakkınızı helal edin 🥰🥰🥰