Zynpasr65 Kızlar bat 8 kasımdı üstünden 8 gün geçti adet olmadım göğüs hassasiyeti bel ağrısı ve kasık ağrım oluyor ara ara dünden beri biraz daha arttı gibi ama hala adet olmadım testte yapmadığım korktuğum için . Acaba stresten dolayı bu kadar gecikir mi ?
Anneadayiozlem Bende hamileliğimi öğrenmeden önce adet olcakmışım gibi kasık ağrıları hissetmiştim ama bende stres yoktu stres kaynaklı da olabilir yinede sizin durumunuz bence test yapmakta fayda var