Merhaba arkadaşlar benım ilk 13. Haftanın ortasında şimdide 15+5 de kanamam oldu önce açık renk çok az peçete geliyor sonra koyu renk lekeye dönüşüp ara ara gelip azalıyor. Artık psikolojim bozuldu çalışıyorum oturarak. Herşeye dikkat ediyorum bunun bir nedeni var mı ? Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. Hiçbirşey yapmadan neden olur çözemiyorum.