Kızlar dün peçeteye sildikçe gelen ilk kırmızı sonradan kahverengiye dönen lekelenmelerim oldu hastaneye gittim kan idrar tahlili yaptılar temiz çıktı ultrasonla alttan muayene de oldum yine bişey çıkmadı herşey normal gözüküyor dedi doktor ağrım falan da hiç yok doktor yatmamı söyledi ve Protestan verdi ama hala peçeteye pıhtılı bir şekilde geliyor başına böyle bişey gelen var mı neden oluyodur ki acaba 🥺