Nuur2124 Kızlar su an kadın doğum doktorumla görüştüm.Ultrasonda gördüğümüz ya bebek yada polipz ameliyat olmam gerekicek Lutfen dua edin 🙏birde bu durumu yaşayan olduysa deneyimini paylaşabilir mi ?
Lionmother Nuur2124 polip ya da bebek ayrımını yapamayan doktoru bırakmanızı öneririm. Gebelik testi yapmadınız mı ?
MadameHappy34 Nuur2124 polip mi bebek mi nasil anlayamiyor ne sacmalik…🤦♀️🤦♀️ benim de polip vardi kist pcos Emin olmak icin bir Cok tahlile girdim sonra Ameliyat oldum ama ya cocuk ya polip demek sacmalik.
Merve43 Nuur2124 polip ve gebelik kesesinin ultrason görüntüsü o kadar farklı ki. Bunu ayırt edemeyen doktoru derhal bırakın bence
Karadasesra Nuur2124 çok saçma polip bende de görmüşlerdi et beni gibi bişeymiş bebekle ayrımını yapamıyomu bence kesinlikle başka doktora gitmelisin
Nuur2124 MadameHappy34 bilemiyorum öyle söyledi doktorum şaşırdım gerçekten 🤷kanda gebelik gözükmüyor , rahim duvarı kalinlasmis dedi ama regl olursan dokulucek o duvar dedi
Nuur2124 MadameHappy34 ne gibi tahliller oldunuz benim sadece kan ve idrar testi istendi ,ultrasonda incelendi regl olduğumda 2. Veya 3. Günde gelmemi iatedi doktorum , sizde de mi aynı durum söz konusuydu 😔
MadameHappy34 Nuur2124 rahim filmi çektirdim sonra Scanner yaptırdım tünel diyorsunuz galiba Türkçe de bilmiyorum sonra kan tahlili 3-4 doktor da kontrol etmişti..