Sulesulee 7+4 haftaligim Sohbet edelim süreciniz nasıl ilerliyor benim az az kasik ağrılarım vardı dahada azaldı gibi sürekli biseymi oldu tedirginliğindeyim siz nasilsiniz
esma_esma Sulesulee 7+2 yiz bizde bugün yaklaşık 2 haftadır mide bulantısı yaşıyorum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebişlerimizi 🐣❤️
mrsperaa Sulesulee merhaba bende 7+5 haftalığım 5 haftalıkken keseyi görmüştük en son perşembe günü inş bebişi görüp kalbini dinleriz bana dua edin 🙏🏻 İnanın ki benim hiçbirşeyim yok sanki hamile değilim 🥹
EmineSerdar Sulesulee bende 6+3 olduk alt karın ve kasıkta ağrım var kahverengi akıntı oluyor keseyi gördüm bu hafta kontrolüm var inşallah bebiside görürüz
Sulesulee esma_esma miğde bulantım hamile olduğumu öğrenmeden öjce sadece bir kere çok kötü gece yaşadım bidahada olmadı 🥺
Sulesulee mrsperaa ya aslında belirti olmadan da hamilelik geçiren çok insan var ama işte tedirgin oluyoruz 😔
EmineSerdar Denizahsen kanama ile gittim doktor düşük tehlikesi var dedi kahverengi akıntı oluyor dedim sana Nisan vermiş aslında dedi