Kızlar selamlar 21.haftamdayım ama göğsümde bi leke kırmızılık gördüm özür dilerim ama eşim yaptı zannetmiştim en sonki ilişkiden sonra ama sonra dikkatli düşününce üzerinden bir haftadan fazla zaman geçti ikimizde beraber olmadık ben giribim ayrı yatıyoruz ,gelelim şimdi asıl mevzuya göğüslerim büyüdüğü içinmi bu leke oldu acaba biraz tedirgin oldum sizlerdede oldumu