kubussc Haftamızın başındayız her şeyimiz normal ama bebişim 4 gün geriden geliyormuş. Bu şekilde olup sonra normal gelişimini yakalamak zor oluyor mu acaba yaşayanınız var mı canım anneler?
efeninannesiii_ kubussc canım benim normalmiş bende 21 haftalığım 16 haftalıkken benimde 5 gün geriden geliyor demişti ama sonradan bebişlerimiz o açığı kapatıyor. Hatta 2 hafta ileri veya geriden gelmesi normal 🙏🏻😍
Prenses34_annesi kubussc normalmiş cnm benim benim doktorumda bebeğimin gelişiminin 1 hafta önden gittiğini söyledi ben de aşırı derecede tedirgin panikledim hani acaba bir sorun olur mu doktorum gayet normal korkulacak birşey olmadığını söyledi 🥰
kubussc Prenses34_annesi ben de şimdi görüştüm tekrar bana da öyle dedi ama sanırım annelik böyle bir şey hemen panikliyor insan ☺️ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🧡
Rapunzel3846 Canım benim de öyleydi 25 li haftalarda, yakaladik sonra.. daha hizli yakalamak istersen de protein almaya daha özen göster. Günlük muz , kasar peyniri, ceviz, yumurta( bunlari rutinine koy , her gün yemeye calis