Normalde eşim bana karışmıyor istediğini koy diyo ama ben kararsızlıktan sürekli ona soruyodum sence ne falan diye ela falan demişti.. Şimdide ben hala kararsızım ada düşünüyordum ben ama esimede kıyamıyorum o ismi istiyor gibi geldi bana.. Sizce hangisi güzel adamı elami yada başka isim olablir 😔 36 haftalık ve hala bulamadım kız ismi ne zormuş ya