Mucizebebek2 benim de oğlum var, bir kizim olsun olsun ben de çok isterim. Eğer dediyiniz gibiyse o zaman inşaALLAH benim de kizim olur❤️ Oğlumda hafiften bulantim olmuşdu bir kaç kez. Şimdi 12+2 oldum. Ve 5-6 hafta aralarinda bulantilar kusmalar başladigi gibi devam ediyo.