Leylaaydemir canım nap et bir şekilde gitmeye çalış elinden geliyorsa bende ilk hamileliğimde bilmiyordum gereksiz yorumlara bakma sen kimsede soylememisti internete filanda girmiyordum o zaman bilmiyordum iliskiden sonra kanamam olmuştu ilaç filan kullanmıştım ve dr sürekli uzan ayaklarının altına yastık köy hiç kalkma dedi sende öyle yap bakıcak ilggilenicek biri varsa yanında ne ala yoksa da yiyecek içecek al yanına kalkma hiç hiç gelene kadar tuvalet harici kalkma ve herşey dua üstüne kurulu bol bol dua et bende edicem senin için çok üzüldüm dr gitme imkanın olmamasına yanında kimse olmamasına uzuldum zor durumda olmana benimde dualarım seninle insallah bise olmaz sağlıkla aliriz hepimiz kucağımiza ama imkanın olunca mutlaka git bir an once