Kızlar acil bilgilendirilmeye ihtiyacım var. 6 aylık hamileyim(26+4) bugün doktora gittik kontole 64 ile hamile kalmıştım ama 73 olmuşum kilo sınırına ulaştığım için doktor şeker yüklemesi yapmamız lazım dedi. Ben taraftarı olmadığımı söylediğimde de sen bilirsin ama geçenlerde bir bebeğimiz doğar doğmaz elimizde ex oldu dedi korkuttu açıkcası ve ben suan ne yapmalıyım aşırı kararsızım