Kızlar 25 haftalık hamileyim. İki gündür sağ kasığımda bacağımı uyuşturan ve belime vuran bir ağrı var. Çok şiddetli bir ağrı. Hastaneye gittim vajinal muayene ettiler kan ve idrar aldılar. Rahim ağzında ve tahlillerde sorun çıkmadı. Ultrasonda da bir sorun göremediler. Bebek sağ sinirlere bası yapıyor olabilir dediler. Kendi doktorum da normal bir durum progestan kullanabilirsin diyor. Bu tip bir ağrı yaşayan var mı ? Bu ağrı normal olamaz diye düşünüyorum.