berceste5155 benimmdunyamm ben buzluğa koymuyorum ama iki göğsümün sütünü hep üst üste sağarım ayrı olması gerektiğine dair bir şey de duymadım
Rapunzelinanasi benimmdunyamm ben de sağdığım dönem karıştırırdım. Bebeği emzirirken de iki göğsü ard arda emziriyorum sonuçta 🤷🏻♀️