Gozde5 doğumdan sonra ilk kalkışa kadar hastanede her türlü hasta bezi takılıyor çünkü yoğun kanama oluyor ama ona ek olarak sonda da takılı kalmaya devam ediyor. Bence hasta bezi çok da mantıklı değil çünkü kullandıkları bez zaten kan ile doluyor bir de üstüne idrar geldiğini düşünürsek inanılmaz rahatsız edici olur. Uyuşuk olunduğundan değiştirmek de çok zor olur ki uğraşılmaz da zaten değiştirmekle. Yani sonda hem daha hijyenik, hem daha pratik 👌