ygmrr123 işlem en fazla yarım saat 45 dkika anca sürmüştür yani saten seni uyutuyorlar hazırladıklarından herşeyden haberim vardı ameliyathaneye girdim hazırladılar konuştular benle bebeğe etki etmemesi için en son hazır olduğunda uyutucaz korkucak birşey yok dediler öyle de oldu uyuturken haber verdiler işleme başlıycaz korkma diye uyandığımda saten odaya gelmişim bile sonrasında da bi acı hissetmedim çok şükür kanamam da olmadı inşallah sağ salim alırız kucağımıza hepimizde 🥰