SenHepMercimekOlarakKalacaksin Aksam 8 bucuk gibi oturmus forumda dolaniyordum. Hatta son yazdigim bir yorumdan sonra yerimden kalkayim diger odaya geceyim dedim. Ayaga kalkar kalkmaz fosur fosur suyum bosaldi. Hemen hastaneye geldik. Sancim da basladi ama saatlerdir acilma sadece 2cm 😞 nolur dua edin acilmam olsun, normal dogum yapmak istiyorum 🙏🏻🙏🏻 (38+0)
Cmr2012 SenHepMercimekOlarakKalacaksin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kolay yollardan geçirsin 👐🏻
HaticeTabak SenHepMercimekOlarakKalacaksin Rabbim sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin inşallah sağ saglim doğum yaparsın Güzel haberlerini beklerim dualarım sizinle arkadaşım Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah canım benim 🙏❤️🤗
Tosbik SenHepMercimekOlarakKalacaksin ayy cok heycanlandim suan 💐💐😢 boyle okuyunca duygusala bagliyorum hemen. Allah im yardimcin olsun. Saglikla sihhatle insallah 💓😍😍
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Cmr2012 HaticeTabak Melikeylmaz deletedmom507 Tosbik iremby Esracim dilanbartos Esra8861 Sulemrahkuzey Dogum hikayemi yazdim kizlar 😊
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Normal dogumla oglumu kucagima aldim kizlar😍 biraz meşakkatli oldu ama kendimi toparlayinca dogum hikayemi paylsicam😘
dilanbartos SenHepMercimekOlarakKalacaksin Allah analı babalı büyütsün canım benim ❣️ Senin adına çok mutlu oldum 💕
Esra8861 SenHepMercimekOlarakKalacaksin merakla bekliyoruz Allah sağlıklı hayırlı ömür versin bebeğine 💕
Sulemrahkuzey SenHepMercimekOlarakKalacaksin Allah analı babalı büyütsün canım sende doğurdun maşallah darısı bize inşallah 💕💕
Zeynepali SenHepMercimekOlarakKalacaksin ayetel kursi oku bol bol Allah yardimcin olsun bir avaz da kurtarsin inslh