Beratmomss Kan verdim 2 gündür aşırı silik gördüğüm testler sonrasında. Umudum pek yok ama hakkımızda hayırlısı bakalım 🙈
Deletedmom_15 Canım ben bekliyor sayılmam ama benimkide çok yeni kesesi felan yok henüz 5 hafta ama muhtemelen geç döllenme 😊 çarşamba akşamı beta 41di dün akşam 289 çıktı 😊
Brcgrbz Bende sabah ilk idrarla kaset test yaptım silik çizgi çıktı koştur koştur hasteneye gittim kan vermeye 2 saate çıkar dediler bekliyorum umutla :))
buseylm Bende evde 3 kez kaset test yaptım pozitif ama dün pembe renkli kanama geldi sabah baktım arttı kırmızıya döndü doktora gittim kan verdim dönerken tekrar kaset test aldım yine çift çizgi pozitif çıktı anlamadım ne olduğunu
buseylm Deletedmom_15 evet Yani dün pembe açık renkli az Dı bugun kırmızı renkte ve geliyor Yani normal adet kanı gibi de değil ama yinede yoğunluğu çok az değil her peçeteye geliyor
ayoLNolduYine Brcgrbz gözün aydın cnm benim normal verdiğim kan sonucu çıktı ama beta çıkmadı delireceğim bekle yemedim test yaptım yine erken gebelik testinde gölge gibi var ama kaset testte belli oluyor 5 dk içinde çıkmadı 10 dk içinde çıktı
ayoLNolduYine buseylm acile gitsen düşük riski için ilaç verilir bekleme evde belki kimyasaldır bilemeyiz
buseylm ayoLNolduYine sanırım düştü beta zaten 29.96 düşük çıktı son 2 3 saattir de çok yoğun pıhtı şeklinde geldi kanamam nasip değilmiş sabah 8.30 da randevum var ama belli yani baya yoğun ve parça parça geliyor artık.