ElaRose kesinlikle normal hayatınız nasıl ise öyle devam edin. Bu süreçte stresten biraz uzak kalmanızı öneririm. Benim tüp bebek sürecimde 2 yakın arkadaşım biliyordu, ailelere bile söylemedik. Sorucaklar edecekler. Belki üzücü bir durum olacak strese girmeyelim diye. Çalıştığım için biraz düzensiz beslenmem vardı onu düzene soktum sabah öğle akşam yemek yedim başkada hiç bişey yapmadım. Çalışmaya devam ettim. Hatta yumurta toplamadan ve transfer gününden bir sonraki gün tekrar işime döndüm, ağır bir işim var ve sürekli ayaktayım. Çok şükür ilk denemede tuttu