Valla ilk gebeliğim 16. Haftamın sonlarına doğru hissetmiştim şansa hissettim gibi bişey oldu o haftalarda beklemiyordum çünkü ilk gebelik olduğu için çok minik minik vuruyordu sonrasında 1-2 hafta sonrasında sırt üstü yattım 2 elimi karnıma koydum aşağıya doğru ortaladım bi hareket beklediğimden değil rastgele bi baktım anlık bi vurdu geçti ondan beridir yeni yiyip sırt üstü yatınca hissediyorum 20. Haftama girdim sizde hissedersiniz ben hep bu haftalara adapte etmiştim kendimi ama öyle olmadı bu haftaya kadar hareket hissetmesem de tedirgin olmazdım çünkü normal zaten sizde rahat olun 💖