Tgbylmz Aysel123 sodada ayrıca yüksek oranda magnezyum var rahatlama sebeplerinden biri bu da olabilir ☺️
Tgbylmz Yalinn8 ben inanmayıp uzun bi süre ilaç kullanmayı reddettim 😄 dedim yok ben besinlerle alırım ne gerek var vs. Ama krampların girdiği an geceleri , gidip o ilacı nasıl alıcağını şaşırıyosun 😄
Tgbylmz Yalinn8 kesinlikle ilerleyen zamanlarda anlıcaksın mg içmeme rağmen bile olabiliyo kramplarım yetersiz bile kalabiliyo 😊 sade maden suyunuda tavsiye ederim güzel bi mg kaynağı
Tgbylmz Yalinn8 geç görüp cevap yzdığım için kusuruma bakma 😞 midemi kötü hissettiğimde içiyorum daha çok yoksa bazen geceleri reflüden çok çekiyorum sonuçta sade maden suyunun zararı yok istediğin kadar iç 😊 tabi günlük bi tane yeter bencede