Hilalkahraman 39 günlük anneyim 🥰 kendi sancım ile 6 saatte normal doğum yaptım. Az çok tecrübe edindim sorularınız varsa cevaplayabilirim 😇🤗🤗 hamilelik, doğum veya bebekli hayat ile ilgili
Oslemasel Hilalkahraman 38+3 üm karnınız ne zaman aşağıya inmeye başladı ya da indi. İndikten kaç gün sonra doğum yaptınız. Birde 3-4 gündür ishal oldum doğum yaklaştığı için diyorlar, doğru mu sizde de var mıydı
Hilalkahraman Civciv08 evet duyduğum okuduğum kadarıyla herkese yapıyorlarmış ama bilin bakalım bana yaptılar mı 😂 hayirr😂😂 doğum sonrası acımın hepsi tuvalet yuzundendi. O yüzden siz yapılmasını isteyin doğum sonrası evde çok rahatlatır sizi. Ben hergun o dikişli halimle tuvalete çıkmak zorunda kaldım ilk 5 günümü mahvetti
Hilalkahraman Oslemasel ben 39+6 da doğurdum. Karnım asla aşağıya inmedi 😂 son güne kadar mide yanması nefes darlığı çektim ama evet 3 4 gün bende ishaldim
Civciv08 Hilalkahraman cok dikişim var mı zorluyo mu seni ne kadara düzeliyomuş pansuman falan yapabiliyon mu
Hilalkahraman Civciv08 aslında sadece dışında 4 dikişim vardı pansuman da yapabildim ama o sizlamasi acısı 5 6 gün sürmüştü. Zorlaması da otururken yan oturuyordum fln ama 2 hafta sonra şükür eski halime dönebildim
tazeanneveminigi Öncelikle hayırlı olsun. Rabbim hayirli evlat eylesin. Darısı bize olsun inşallah. Normal doğum için herhangi bir şey yaptınız mı? Bebek için veya kendiniz için iyi ki şunu yapmışım ya da şunu neden yaptım boşunaymış dediğiniz bir şey olur mu? Tavsiyeniz var mi🤗
Hilalkahraman tazeanneveminigi amin inşallah hepimizin evladı 🤲🏻🤲🏻 Nerdeyse yaptığım tek şey psikolojik olarak kendimi hep normal doğuma hazırlamamdı hiç sezeryan düşünmedim ben. 38.haftada doktora gittiğimde hala bebek asagiya inmemiş yürüyüş yapmıyor musun sen diye kızmıştı bile 😂 işte yalandan biraz yürüyüş yaptım ama günde 4 5 tane hurma yemeye başlamıştım. hamileliğim boyunca çok aktiftim ama özellikle yerleri elimle fln siliyordum kendimi yormadan yavaş yavaş hep hareketliydim. Bebeğim için iyi ki sigarayı ve işi bırakmışım 😂sigara gerçekten çok büyük bi lanet bağımlılık 😔 iş hayatı da stres dolu 😂 imkanınız varsa çalışmayın 😂