mommyinthefuture Çok karışık duygular hissediyorum. Korku, heyecan, stres, umut. 2 yıldan fazladır onca çaba emek..Rabbim isteyen herkese nasip etsin, beni de anne olmaya layık görsün inşallah 🤲🏻 Dua edin lütfen🌹
Mhande mommyinthefuture Bende şimdi kan verdim adetim 10 gun geçti evde yaptığı testler hep pozitif çıktı bugünde kan verdm..Rabbım hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin kuzum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️❤️
MorKelebek54 mommyinthefuture inşallah güzel haberlerle geri dönersin kuzum. Rabbim hepimize nasip etsin inşallah 🤲😍😍😍
Beratmomss mommyinthefuture bende kan verdim merakla bekliyorum bakalım. Kaset ve erken gebelik testi hep aşırı silik çizgi çıkıyor gözle zor görünen çizgi yani bilemedim pek aman aman umudum yok
mommyinthefuture Mhande Ne güzel pozitifi görmüşsünüz. Ben adetten iki gün önce yapmıştım. Çıkmadı. 4 gün oluyor geçeli. Allah razı olsun duanız için. 🤲🏻Sizin de gönlünüzdekini nasip etsin Rabbim hayırlısıyla 🌹
Mhande Yenianne66 kuzu ben ilk adete 6 gün kala erken gebelik testi yaptım yok denecek kadar silikti gözle zor görülüyordu ondan sonra adetim 3 gün gecikti normal kaset test yaptım oda negatif çıktı aynı silik şeklinde çıplak gözle sor görürdün en son bidaha hiç test yapmadım en son içime bi his doğdu bide rüya gördüm rüyamda bana hamilesin dediler çok değişikti yani gittim hemen 2 tane test aldım ikiside koyu bi şekilde pozitif yani bi kaç gün daha bekle geç döllenme olabilir canım ondan sonra direk kan ver 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mhande mommyinthefuture kuzum emin ol ki şuan sen de hamilesindir geç dollenmede hemen çıkmıyor çünkü kanda çıkar ama çok dua edecem sana ve isteyen herkese ❤️❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yenianne66 Mhande ama sen silik çizgiyi görmüşsün ben hiç göremedim adetten önce erken gebelik testi yaptım o zman da hiç çıkmadı ne bilim baya umutluydum hem gecikme yaşayıp hem adet sancısı çekmeyince çok vardır dedim göğüslerimde ilk defa yaşadığım çekilme ağrısı ucu ağrıdı ben kesin vardır dedim yine negatif 🤷♀️
mommyinthefuture Mhande Ayy hadi inşallah 🤲🏻Allah razı olsun. ❤️Kimseye diyemedim. İçim içimi yiyor. Pozitif olursa inşallah anneme kız kardeşime eşime söylemek istiyorum.Ben alışığım hayal kırıklığına. Onlar üzülmesin.
Mhande mommyinthefuture yaaa kurban olurum yaaa dilerim Allahtan yüzünü güldürür insaAllah bu mutlu haberi alirsin bana da haber ver olur mu Cok dua ediyorum insaAllah vardır 🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️
Mhande Yenianne66 Kuzu ama dediğim gibi sen yine De kan ver çünkü geç döllenme idrara hemen düşmüyor biliyorsun o yüzden umutsuz olma insaAllah vardır 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Yenianne66 Mhande inşallah vardır ama kabızım da ishale döndü ne bilim Cuma’ya kadar olmazsam cuma günü kan testi veririm artık 🥺
Mhande Yenianne66 o ilk bende de oldu kuzu o da belirti olabilir üzülme moralini yüksek tut Rabbım yanında olsun insaAllah 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Yenianne66 Mhande inşallah canım inşallah gebelik vardır o zman sana da dua ederim umut olduğun için 🥹🙏
mommyinthefuture Beratmomss Hadi hayırlı sonuçların olsun inşallah 🤲🏻Senin silik çıkmış yine. Bende öyle de çıkmamıştı. Ama günüm geçti işte. Normalde gecikmez bu kadar. Yoksa da niye gecikti araştırmak istedim.