Yasemincee26 Phulaton iğne vuruldum şimdi doktor randevum öğleden sonra daha önce düşüklerim var çok korkuyorum
Bahar2210 Yasemincee26 korkma allahinnizniyle bissey olmaz benimde senin değerlerine yakındı 1550 di kan verdim eve geldim.lekelenmem kanamam başladı ertesi gün doktoruma gittim direk progtan başladı kanamam devam edince duphoston verdi şuan kanmam bitti korkutma kendini sakin kalmaya calis zaten kontrolün varmis
guzelanne01_ Yasemincee26 canım aslaa korkma benim ilk kızımda beta 11880 dı öğrendiğim anda şiddetli kanamam başladı aslada durmadı progestan hapı ve durdurucu iğne kullandım 6 ay çeşme gibi kanamam oldu hastanede yattım progestan günde 3 kere kullandığım için baygınlık geçiriyordum artık ama hamd olsun 6 ay sonra durdu erken doğum dendi 42 de 3900 bebişimi doğurdum🙈
Yasemincee26 guzelanne01_ yaa ne güzel Rabbim nasip etmiş. Saglıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Benimde kanamam azaldı şimdi gidiyorum hastaneye yoldayım
guzelanne01_ Şuan canım senin yapacağın şey dua etmek karnını sev dualar oku Ayetel kürsü oku bol bol sakin olmaya çalış olamazsın ama çalış dinlen yatağa bağlıda yaşama kendine zehir etmenede gerek yok haplarını düzenli kullan Rabbine inan
Yasemincee26 guzelanne01_ çok sagol Allah razı olsun. Çalışıyorum zaten öğlene kadar. İnşallah doktor sürekli yatacaksın demez yatmayı sevmem pek. Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin bize yoldayım şuan gidiyorum dokroruma