Merhabalar hanımlar cuma günü hastaneye gittim şekerim biraz yüksek çıkmıştı bir haftalık evde takip verdi doktor bugün sabah açlık 89 tokluk 158 çıktı dikkat ediyorum ama çok mu yüksek acaba değerler böyle olan var mı sizler neler yaptınız ilk gebeliğim korkuyorum biraz