Gizemm44 ben istedim fakat doktorum “normal doğum istiyorsun bebek ve kendi sağlığın için ama acı çekmeyim diyorsun böyle bir şey mümkün değil bebeği de tehlikeye atıyorsun sancını hissetmeyeceksin bu yüzden ıkınamayacaksın normal doğumu çok zorlaştıracak ve bebek gelmediği için sonuç çoğunlukla sezeryanla bitiyor yine de sen bilirsin” dediği için ben vazgeçtim