Nursaygi Bugün miniğimi görmeye gidicem 10:40’da hastanede randevum var onun için heyecanlıyım ama hemde ikili tarama testi yapılıcak kötü bir şey çıkarsa diyede stresliyim.. 🥺
Ayse-bsl Nursaygi ne kadar iyi güzel düşünürsen hersey öyle olur hiç kötü düşünme kesin sonuç değil zaten tarama testleri olasılık olarak bakiliyor