Selam kızlar 35+2 deyim dün akşam yattığım yerden kalkarken bi anda sağ tarafımda batma hissi oldu sanki böyle dirsekle kasığıma bastırılıyo gibi. Daha öncede oldu geçti ama dün bikaç dakka sürdü. Gece lavoboya kalktım geri yattığımda ise kasılmalarım oldu kasıklarımda. Bebek sanki kasıklarımda toplanıp kendini tekrar bırakıyomuş gibi bikaç saniye arayla kasılmalarım oldu ama dakka tutamadım uyuya kalmışım geri. İlk gebeliğim bu normal mi? Perşembe günü kontrolüm var ama bilemedim acaba doktorumu arasammı normalmidir?