Normalde sorunsuz geçen bi hamileliğim vardı 🧿 ne kusma ne mide bulantısı hiç bişey yaşamadım çok şükür. Ama son 2 gündür hemoroid tarzı bi sıkıntı bulaştı başıma. Bi anda oldu ayakta kaldığımda çıkıyor oturunca falan yok oluyor. Ailemde de kimsede yok. Araştırdım hamilelikte oluyormuş ama çok zor bi durum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yaşayan başına gelen var mı?