celileturk Çok üzgünüm 15.gün yani bugğn sabah yaptım ama tek çizgi. Adet bekliyorum artık 😢
myangelson celileturk seni umutlandirmak istemem ama hafif çizgi var sanki ben mi hayali görüyorum ki gözlerim mi bozuldu ya da 🤦🏻♀️
en_guzel_emanetlerim celileturk şey yapsanız o test iki kapak ya hani bi açsanız iki parça halinde kolay açılıyor zaten şöyle ışık vurmayan bi yerde sağa solo hareket ettirerek bi bakın çok çok hafif silik gibi görünüyor çünkü
9ay10gun celileturk tye doğru çizgi var ya çok hafif keşke atmasaydin belirginleşiyor sonra bendede öyle olmuştu. Kaset testlerden alıp yenilesen iyi olur aklına takılmamış olur
myangelson celileturk anladım canım bana öyle geldi belki de. bir kaç gün daha adet gelmezse tekrarlarsin istersen ya da kan verirsin 😕
myangelson celileturk inşallah canım gelirse de üzülme hayırlısı olsun vakti zamanı gelmemis demek ki 🙏🏻🤍
Piraye2612 Umutlandırmak istemem ama sanki bende gördüm çizgiyi. Umarım regl başlamaz pozitife döner haber verirsiniz. Stres yaşamaktansa kan verseniz daha iyi olmazmı
Adacan Bu test erken diye geçiyor ama 100u geçince silik çizgi şeklinde çıkıyor resmen. Kaset test denemeni tavsiye ederim bundan daha sağlıklıdır çünkü bende bir gölge gördüm sanki ama bu test olmasa da gölge çıkartıyor malesef