Cileklipizza 3 sene önce normal doğum yaptım . Doğumdan sonraki yaklaşık 1 hafta ara ara dediğin gibi ağrım oldu hatta diyodum heralde karnımda bi bebe daha var heralde o doğuyo diye ama doktorum hastaneden çıkmadan önce söyledi ara ara ağrın olabilir normal çünkü rahim kendini toparlamaya başlıycak korkma demişti yine istersen doktoruna bi söyle .