Wellegro markayi iki senedir kullaniyorum cin mali oldugun sarachanedekiler tavsiye etmiyor golden horn serisi en iyisi casual kullandim oncesinde dunya para verdim ama bir wellegro gibi olamadi 1 senelik kullanimda lastikleri hasarlandi garantiye gitti 3 dort ay gelmedi geldigindeyse kullanici hatasi denildi tamiri yapilmadi ucretli tamir ettirelim dedik arabanin fiyati kadar nerdeyse ucret cikardilar bebegim 5 yasinda ikinci ye hamileyim wellegroyu bu bebegimdede kullanicam gitti gidiyorda yaniomiyorsam wellegro golden horn 899 lira gibi bir fiyati var